Ny komlingen

Torsdag kväll

Idag är det två dagar sedan jag fick min lilla "nykomling" av min underbara pojkvän Stefan! :-)
Allt har gått jätte bra, och Grålle är jätte nyfiken på den lille krabaten.
Lillan är väl kanske inte lika nyfiken på honom, utan vill mer ligga och sova och bli kliad utav mig :-)
Hon trivs även i sin bur, hon leker som en tok med alla leksaker, hänger upp och ner och roar sig för fullt!

Dom små livens bästa stund på dagen är väl när dom hör MIKRON, för det betyder ju VÄLLINGS-DAX!
Och välling = GOTT , helt tokiga i det är dom!
Lillan älskar den, och Grålle älskar den nog ännu mer :-) hihi

För Lillans del har det vart mysdag med mig, hon har legat och sovit på mig nästan hela dagen och gosat i mängder.
Har även märkt att gurka är en favorit :-)

Grålle är väldigt svartsjuk att det kommit en "nykomling" och snott hans "flickvän Josefine.
Han försöker att inte visa svartsjuka, utan han flyger till mig då i stället och ger mig en puss och vill bli kliad för att göra Lillan svartsjuk.
MEN, han lyckas nog inte med det! :-)

Jag och Lillan myser, medans Grålle är sotis :-)

Nu är klockan 21.52 och tänkte släcka ner i lägenheten och tända deras nattlampa för nu är det allt sov-dax för dom små liven! :-)


                                                                                                                  ♣ AV: Josefine Georgsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0