Morot, en favorit?



Jaa morot, en favorit?
Jag skulle nog svara JA på den frågan.
Lillan är helt TOKIG i morot, hon tycker det är riktigt kul att skala sönder och kasta iväg morotsbitar.
Detsamma för Grålle, det tycker han är en kul sysselsättning :-)
Sen klockan 18.00 har dom ätit två morotar var.
Lillan åt även gurka med mej imorse, det är också helt tokigt gott nligt henne!

Matte & Husse gav sina små djur mat/välling alldeles precis, och snart ska vi ut och gå en promenix med hunden!
Matte Josefine fick även ringa Tranemo Bostäder idag, för ingen målare (tapetserare) hade vart här idag, och då bestämde dom att starta på Onsdag istället.  SKÖNT!
Kommer bli så fint så fint :-)

Nu sitter mina små Grå husdjur och tjattrar i tv:rummet, dom vill nog faktiskt inte sova än helt enkelt!
Men får väl ta mig upp ur sängen och släcka i hallen och gå ut med Hunden!

HEJSVEJS :-)


 Lillan i sin favorit gunga + favoriten MOROT!



Grålle på Lillans-bur och Lillan i gungan!


Lillan =)


Min Grålle-man <3 :-)

Ni får ursäkta så det ser ut i vårat TV:rum, har ställt våra burar + stefans träningsbänk i mitten, pga att målarn ( tapetserarn kommer och ska tapetsera om och byta golv :-)


                                                                                                           ♣ AV: Josefine Georgsson

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, grålleman är livsfarlig! :( och lillan bits, båda fåglarna hatar mig! :( tur att du älskar mig iaf. :D <3

2011-01-28 @ 18:35:45
URL: http://louisekristinaahs.blogg.se/
Postat av: Josefine

hahaha, jo du kanske inte e deras favorit precis =)hihi! =)

2011-02-18 @ 22:48:54
Postat av: Louise

hahaha, dax att uppdatera lite igen kanske? , säger jag som är världens sämsta bloggerska! ;P

2011-03-13 @ 17:14:02
URL: http://louisekristinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0