Dinosaurie

Dagen börjades med att springa upp och göra välling till mina små vänner!
Dumma matte försov sig i 10 minuter och hade väldigt brottom, så snabbt blanda vällingen, in i mikron och hämta mina små bebisar så dom fick sin frukost.

Matte & Husse kom hem 13.30 och då betyder det massa mys.
Grålle sitter för tillfället och gör sönder Husse Stefans verktyg, och Lillan sitter på stefans ben och försöker förstå sig på när han pratar i sin mobil med Christian.

Husse & Matte har även haft lite foto time, så kommer att komma upp lite bilder på Grålle & Lillan :-)

Min lilla Dinosaurie :-) <3




 Lillan & Jag myser :-)




Min sötnos Lillan och jag igen :-)



Lillan vill äta upp min Husse & Mattes kamera :-)



Lillan vill äta upp Stefans USB-minne!


 

Grålle-man vill hålla i kameran, men det får han ej! :-)



Lillan har börjat göra riktiga roliga ljud, så himla söt.
Man kan ju bara inte sluta le och skratta!
Mina små älsklingar! <3



                                                                                                        ♣ AV: Josefine Georgsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0